Technické specifikace
| # Rozměry | ||
| Celková délka | 2.160 mm | |
| Celková šířka | 720 mm | |
| Celková výška | do r. 1999 | 1.170 mm |
| po r. 1999 | 1.200 mm | |
| Rozvor | do r. 1999 | 1.485 mm |
| po r. 1999 | 1.490 mm | |
| Výška sedla | 810 mm | |
| Výška stupaček | 372 mm | |
| Světlá výška | 130 mm | |
| Suchá hmotnost | 223 kg | |
| Pohotovostní hmotnost | 253 kg | |
| Maximální zatížení | 174 kg | |
| # Rám | ||
| Typ rámu | kosočtverečný | |
| Přední odpružení | teleskopická vidlice | |
| Zdvih předního odpružení | 109 mm | |
| Zadní odpružení | kyvné rameno | |
| Zdvih zadního odpružení | 120 mm | |
| Zadní tlumič | tlumič plněný dusíkem | |
| Rozměr přední pneumatiky | 120/70 ZR17 (58W) Radial | |
| Rozměr zadní pneumatiky | 180/55 ZR17 (73W) Radial | |
| # Značky pneumatik | ||
| Bridgestone | přední: BT57F RADIAL G | zadní: BT57R RADIAL G |
| Dunlop | přední: D205FJ | zadní: D205G |
| Michelin | přední: MACADAM 90X S | zadní: MACADAM 90X S |
| Přední brzda | hydraulická, dva kotouče s 3-pístkovým třmenem | |
| Zadní brzda | hydraulická, jeden kotouč s 3-pístkovým třmene | |
| Úhel přední vidlice | 25° | |
| Závlek | 99 mm | |
| Palivová nádrž | 24,0 l | |
| # Motor | ||
| Vrtání a zdvih | 79,0 x |
|
| Zdvihový objem | 1.137 cm3 | |
| Kompresní poměr | 11,0:1 | |
| Ventilový rozvod | řetězem DOHC | |
| Otvírání sacího ventilů | o |
|
| Zavírání sacího ventilů | o |
|
| Otvírání výfukových ventilů | o |
|
| Zavírání výfukových ventilů | o |
|
| Mazací systém | tlakový s mokrou klikovou skříní | |
| Typ olejového čerpadla | dvoukolové zubové | |
| Chladicí systém | kapalinový | |
| Vzduchový filtr | papír | |
| Klikový hřídel | jednodílný | |
| Suchá hmotnost motoru | 83,0 kg | |
| Uspořádání válců | čtyři válce v řadě, odklon 30° od svislé osy | |
| # Příprava palivové směsi | ||
| Typ | PGM-FI (programované vstřikování) | |
| Průměr škrticích klapek | 42 mm | |
| # Přenos hnací síly | ||
| Typ spojky | vícelamelová, mokrá | |
| Ovládání spojky | hydraulicky | |
| Převodovka | 6-stupňová, stálý záběr | |
| Primární převod | 1,571 | |
| Výstupní převod | 2,647 | |
| # Převodové poměry rychlostních stupňů | ||
| První | 2,769 | |
| Druhý | 2,000 | |
| Třetí | 1,579 | |
| Čtvrtý | 1,333 | |
| Pátý | 1,167 | |
| Šestý | 1,042 | |
| Kulisa řazení | vratný systém ovládaný levou nohou, 1-N-2-3-4-5-6 | |
| # Elektroinstalace | ||
| Systém zapalování | tranzistorové, počítačem řízené s elektrickým předstihem | |
| Systém startování | elektrickým spouštěčem | |
| Dobíjení | třífázový alternátor | |
| Regulátor/usměrňovač | tyristorový, plné usměrnění | |
| Systém osvětlení | bateriový | |
| # Mazací systém | ||
| Objem motoru | při vypouštění | 3,8 l |
| při rozebrání | 4,6 l | |
| po výměně filtru | 3,9 l | |
| Doporučený motorový olej | Honda GN4 4-taktní nebo ekvivalentní olej | |
| Třída | API SF nebo SG | |
| Viskozita | SAE 10W-40 | |
| Tlak oleje na snímači | 490 kPa při 5.400 ot/min. | |
| # Rotor olejového čerpadla | ||
| Dopravní čerpadlo | vůle okraje | max. 0,15 |
| vůle těla | 0,15-0,21 | |
| stranová vůle | 0,04-0,09 | |
| Chladicí čerpadlo | vůle okraje | max. 0,15 |
| vůle těla | 0,15-0,21 | |
| stranová vůle | 0,04-0,09 | |
| # Palivový systém (PGM-FI) | ||
| Číslo typu škrticí klapky | GQ 40 D | |
| Startovací podtlak | ||
| Základna škrticí klapky pro synchronizaci | č. 3 | |
| Volnoběžné otáčky | 1.100 ± 50 | |
| Vůle plynové rukojeti | 2 - 6 mm | |
| Odpor čidla teploty vstupního vzduchu (při |
1 - 4 kΩ | |
| Odpor čidla teploty chladicí kapaliny (při |
2,3 - 2,6 kΩ | |
| Odpor vstřikovačů paliva (při |
13,0 - 14,4 kΩ | |
| Odpor elektromagnetického ventilu (při |
20 - 24 Ω | |
| Vrcholové napětí pulzního generátoru vačky (při |
min. 0,7 V | |
| Vrcholové napětí pulzního generátoru zapalování (při |
min. 0,7 V | |
| Absolutní tlak v sacím potrubí při volnoběhu | 200-250 mm Hg | |
| Tlak paliva při volnoběhu | do roku 1999 | 294 kPa |
| od roku 1999 | 343 kPa | |
| Průtok palivového čerpadla (při 12 V) | min. 220 cm3 za 10 sekund | |
| # Chladicí systém | ||
| Objem chladicí kapaliny | chladič a motor | 3,2 l |
| vyrovnávací nádržka | 1,1 l | |
| Uvolňovací tlak víčka chladiče | 108-137 kPa | |
| Termostat | začátek otevírání | 80° - 84° C |
| plné otevření | 95° C | |
| krok ventilu | 8 mm | |
| Doporučené chladivo | vysoce kvalitní nemrznoucí ethylenglykolová směs s obsahem antikorozních přísad | |
| Standardní koncentrace chladiva | 50 % směs s měkkou vodou | |
| # Hlava válců a ventily | Standard | Servisní limit |
| Komprese válců | 1.275 kPa při 350 ot/min | |
| Zakřivení hlavy válců | 0,10 | |
| Ventily a jejich vodítka | ||
| Ventilová vůle (S) | 0,16 ± 0,03 | |
| Ventilová vůle (V) | 0,22 ± 0,03 | |
| Vnější průměr dříků (S) | 4,975 - 4,990 | 4,965 |
| Vnější průměr dříků (V) | 4,960 - 4,975 | 4,950 |
| Vnitřní průměr vodítek (S) | 5,000 - 5,012 | 5,040 |
| Vnitřní průměr vodítek (V) | 5,000 - 5,012 | 5,040 |
| Vůle vodítko - ventil (S) | 0,010 - 0,037 | |
| Vůle vodítko - ventil (V) | 0,025 - 0,052 | |
| Průmět vodítek na hlavu válců (S) | 16,3 - 16,5 | |
| Průmět vodítek na hlavu válců (V) | 16,3 - 16,5 | |
| Šířka ventilových sedel (S,V) | 0,90 - 1,10 | |
| Volná délka pružin - Vnitřní (S, V) | 37,4 | |
| Volná délka pružin - Vnější (S, V) | 40,6 | |
| Zdvihátka - Vnější průměr | 25,978 - 25,993 | 25,97 |
| Zdvihátka - Vnitřní průměr vývrtu | 26,010 - 26,026 | 26,04 |
| Vačkový hřídel - Výška vačky (S) | 38,42 - 38,50 | 38,12 |
| Vačkový hřídel - Výška vačky (V) | 38,38 - 38,46 | 38,08 |
| Vačkový hřídel - Házivost | 0,05 | |
| Vačkový hřídel - Olejová vůle | 0,020 - 0,074 | 0,10 |
| # Spojka a příslušenství | Standard | Servisní limit |
| Doporučená spojková kapalina | DOT 4 | |
| Hlavní spojkový válec - Vnitřní průměr válce | 12,700 - 12,743 | 12,760 |
| Hlavní spojkový válec - Vnější průměr pístu | 12,657 - 12,684 | 12,650 |
| Volná délka spojkové pružiny | 57,4 | 56,2 |
| Tloušťka třecí lamely - A1 | 3,72 - 3,88 | 3,50 |
| Tloušťka třecí lamely - A2 | 3,72 - 3,88 | 3,50 |
| Deformace třecího talíře | 0,30 | |
| Vnější vodítko spojky - Vnitřní průměr | 28,000 - 28,021 | 28,031 |
| Vnější vodítko spojky - Vnější průměr | 34,975 - 34,991 | 34,965 |
| Vnější průměr klikového hřídele u spojky | 27,980 - 27,993 | 27,970 |
| # Vidličky a hřídel řazení | Standard | Servisní limit |
| Vidlička - Vnitřní průměr | 12,000 - 12,021 | 12,030 |
| Vidlička - Tloušťka čelistí | 5,93 - 6,00 | 5,90 |
| Vnější průměr hřídele řazení | 11,957 - 11,968 | 11,950 |
| # Spojka alternátoru/startéru | Standard | Servisní limit |
| Vnější průměr hnaného válečku startéru | 51,699 - 51,718 | 51,684 |
| # Kliková skříň / písty / válce | Standard | Servisní limit |
| Válec | ||
| Vnitřní průměr | 79,000 - 79,015 | 79,100 |
| Ovalita | 0,10 | |
| Kuželovitost | 0,10 | |
| Deformace | 0,05 | |
| Píst, pístní kroužky | ||
| Poloha kroužku | značka "IN" směrem k sací straně | |
| Vnější průměr pístu | 78,970 - 78,990 | 78,900 |
| Měřicí bod průměru | 15 mm od pístního čepu | |
| Vnitřní průměr vývrtu čepu | 19,002 - 19,008 | 19,030 |
| Vnější průměr čepu | 18,994 - 19,000 | 18,984 |
| Vůle mezi čepem a vývrtem | 0,002 - 0,014 | |
| Vůle mezi horním kroužkem a drážkou | 0,030 - 0,065 | 0,08 |
| Vůle mezi druhým kroužkem a drážkou | 0,015 - 0,045 | 0,06 |
| Mezera mezi konci kroužků - Horní | 0,20 - 0,35 | 0,50 |
| Mezera mezi konci kroužků - Druhý | 0,40 - 0,55 | 0,70 |
| Mezera mezi konci kroužků - Olej. | 0,2 - 0,8 | 1,0 |
| Vůle mezi válcem a pístem | 0,010 - 0,045 | |
| Vnitřní průměr užšího konce ojnice | 19,030 - 19,051 | 19,061 |
| Vůle mezi ojnicí a pístním čepem | 0,030 - 0,057 | |
| Olejová mezera klikového čepu | 0,030 - 0,052 | 0,062 |
| # Klikový hřídel / převodovka / vyvažování | Standard | Servisní limit |
| Klikový hřídel | ||
| Stranová vůle | 0,05 - 0,20 | 0,30 |
| Házivost | 0,30 | |
| Olejová vůle ložiska | 0,017 - 0,035 | 0,045 |
| Převodovka - Vnitřní průměr ozubených kol | ||
| M5, 6 | 31,000 - 31,025 | 31,040 |
| C1 | 26,000 - 26,021 | 26,040 |
| C2, 3, 4 | 33,00 - 33,025 | 33,040 |
| Převodovka - Vnější průměr objímky | ||
| M5, 6 | 30,950 - 30,975 | 30,930 |
| C2 | 32,955 - 32,980 | 32,930 |
| C3, 4 | 32,950 - 32,975 | 32,930 |
| Převodovka - Vnitřní průměr objímky | ||
| M5 | 27,985 - 28,006 | 28,020 |
| C2 | 29,985 - 30,006 | 30,020 |
| Převodovka - Vůle objímka - kolo | ||
| M5, 6 | 0,020 - 0,062 | 0,100 |
| C2 | 0,020 - 0,070 | 0,110 |
| C3, 4 | 0,025 - 0,075 | 0,110 |
| Převodovka - Vnější průměr čepu | ||
| M5 | 27,967 - 27,980 | 27,957 |
| Převodovka - Vnější vodítko spojky | 27,980 - 27,993 | 27,970 |
| Převodovka - Vnější průměr protihřídele | ||
| C2 | 29,967 - 29,980 | 27,957 |
| Převodovka - Vůle objímka - hřídel | ||
| M5 | 0,005 - 0,039 | 0,080 |
| C2 | 0,005 - 0,039 | 0,080 |
| # Přední kolo / odpružení / řízení | Standard | Servisní limit |
| Minimální hloubka dezénu | 1,5 | |
| Tlak v pneumatice za studena | ||
| Do 90 kg | 290 kPa | |
| Do max. | 290 kPa | |
| Axiální házivost | 0,20 | |
| Házivost disku kola | ||
| Radiální | 2,0 | |
| Axiální | 2,0 | |
| Tlumiče | ||
| Volná délka pružiny | 232,9 | 228,2 |
| Směr pružiny | užší konec dolů | |
| Házivost trubice | 0,20 | |
| Doporučený olej | Pro Honda Suspension Fluid SS-8 | |
| Výška hladiny oleje | 142 | |
| Kapacita | 483 ± 2,5 cm3 | |
| Moment ložiska hlavy řízení | 10 - 15 N | |
| # Zadní kolo / odpružení | Standard | Servisní limit |
| Minimální hloubka dezénu | 2,0 | |
| Tlak v pneumatice za studena | ||
| Do 90 kg | 290 kPa | |
| Do max. | 290 kPa | |
| Axiální házivost | 0,20 | |
| Házivost disku kola | ||
| Radiální | 2,0 | |
| Axiální | 2,0 | |
| Sekundární řetěz | ||
| Délka/spoj | DID DID50ZVS-110LE | |
| RK RK50LFOZ1-110LE | ||
| Vůle | 25 - 35 | 50 |
| Tlumič | ||
| Délka instalované pružiny | 209,1 | |
| # Hydraulické brzdy | Standard | Servisní limit |
| Přední | ||
| Brzdová kapalina | DOT4 | |
| Tloušťka kotouče | 5,0 | 4,0 |
| Házivost kotouče | 0,3 | |
| Vnitřní Ø 1. hlavního válce | 12,700 - 12,743 | 12,760 |
| Vnější Ø 1. hlavního pístu | 12,657 - 12,684 | 12,650 |
| Vnitřní Ø 2. hlavního válce | 14,000 - 14,043 | 14,055 |
| Vnější Ø 2. hlavního pístu | 13,957 - 13,984 | 113,945 |
| Vnitřní Ø válce brzdiče | ||
| Pravý Horní | 27,000 - 27,050 | 27,060 |
| Pravý Střední | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
| Pravý Dolní | 25,400 - 25,450 | 25,460 |
| Levý Horní | 25,400 - 25,450 | 25,460 |
| Levý Střední | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
| Levý Dolní | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
| Vnější Ø pístků brzdiče | ||
| Pravý Horní | 26,916 - 26,968 | 26,910 |
| Pravý Střední | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
| Pravý Dolní | 25,318 - 25,368 | 25,310 |
| Levý Horní | 25,318 - 25,368 | 25,310 |
| Levý Střední | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
| Levý Dolní | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
| Zadní | ||
| Brzdová kapalina | DOT4 | |
| Výška brzdového pedálu | 65 | |
| Tloušťka kotouče | 5,0 | 4,0 |
| Házivost kotouče | 0,30 | |
| Vnitřní Ø hlavního válce | 17,460 - 17,503 | 17,515 |
| Vnější Ø hlavního pístu | 17,417 - 17,444 | 17,405 |
| Vnitřní Ø válce brzdiče | ||
| Přední | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
| Střední | 25,400 - 25,450 | 25,460 |
| Zadní | 22,650 - 22,700 | 22,710 |
| Vnější O pístků brzdiče | ||
| Přední | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
| Střední | 25,318 - 25,368 | 25,310 |
| Zadní | 22,585 - 22,618 | 22,560 |
| # Baterie / dobíjení | ||
| Baterie | ||
| Kapacita | 12V - 10Ah | |
| Proudová ztráta | max. 0,2 mA | |
| Napětí - Plně nabitá | 13,0 - 13,2V | |
| Nabíjet při 20 °C | méně než 12,3V | |
| Nabíjecí proud | ||
| Normální | 0,9A / 5 - 10 h | |
| Rychlo | 4,0A / 0,5 h | |
| Alternátor | ||
| Kapacita | 0,46 kW / 5.000 ot/min. | |
| Odpor nabíjecí cívky (20 °C) | 0,1 - 1,0 Ω | |
| Zapalování | ||
| Zapalovací svíčky | Do r. 1999 | CR9EHVX - 9 (NGK) |
| Po r. 1999 | IMR9A - 9H (NGK) | |
| Vzdálenost mezi elektrodami | 0,80 - 0,90 mm | |
| Maximální napětí zapalovací cívky | min. 100 V | |
| Maximální napětí pulzního generátoru | min. 0,7 V | |
| Časování zapalování (značka F) | Do r. 1999 | 12 ° před horní úvratí při volnoběhu |
| Po r. 1999 | 8 ° před horní úvratí při volnoběhu | |
| # Elektrický startér | Standard | Servisní limit |
| Délka kartáčků startéru | 12,0 - 13,0 | 4,5 |
| # Žárovky / přístroje / spínače | ||
| Žárovky | ||
| Přední světlo - Dálkové | 12 V - 55 W | |
| Přední světlo - Potkávací | 12 V - 55 W | |
| Brzdové/koncové světlo | Do r. 1999 | 2 x 12 V - 21/5 W |
| Po r. 1999 | 2 x 12 V - 32/3CP | |
| Přední směrová světla | 2x 12 V - 32CP | |
| Osvětlení RZ | 12 V - 4CP | |
| Osvětlení přístrojů | Do r. 1999 | 4 x 12 V - 1,7 W |
| Po r. 1999 | 2 x 12 V - 1,4 W | |
| Kontrolka směrových světel | Do r. 1999 | 2 x 12 V - 3 W |
| Po r. 1999 | LED | |
| Kontrolka dálkového světla | Do r. 1999 | 2 V - 3 W |
| Po r. 1999 | LED | |
| Kontrolka neutrálu | Do r. 1999 | 12 V - 3 W |
| Po r. 1999 | LED | |
| Kontrolka tlaku oleje | Do r. 1999 | 12 V - 3 W |
| Po r. 1999 | LED | |
| Kontrolka PGM-FI | Do r. 1999 | 12 V - 3 W |
| Po r. 1999 | LED | |
| Pojistky | ||
| Hlavní pojistka | 30 A | |
| Pojistka PGM-FI | 30 A | |
| Podřízené pojistky | 2 x 20 A, 5 x 10 A | |
| Nejvyšší napětí tachometru | min. 10,5 V | |
| Odpor teplotního čidla | ||
| Při 80 °C | 47,5 - 56,8 kΩ | |
| Při 120 °C | 14,9 - 17,3 kΩ | |
| Odpor čidla množství paliva | ||
| Plná nádrž | 4 - 10 Ω | |
| Prázdná nádrž | 81 - 91 Ω | |
| Spínač ventilátoru | ||
| Spuštění | 98 - 102 °C | |
| Zastavení | 93 - 97 °C | |
Komentáře
Přehled komentářů
Skvělá stránka, škoda že je díky barvám nečitelná.
petr
(petr, 28. 12. 2009 20:32)Zdarvim panove potreboval bych poradit nefungujou mi dve polohy prepinani ventilatoru u hondy civic nevite nahodou co s tim muze byt?Jestli nekdo poradi napiste mi na Badajpetr@seznam.cz


barva písma / pozadí
(Dan, 7. 2. 2011 14:28)